هاشور نیوز

هفته فیلم ایتالیا ۱۱ آذرماه آغاز می‌شود/ نمایش آنلاین و رایگان فیلم‌ها

هفته فیلم ایتالیا

هفته فیلم ایتالیا به همت موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان و سفارت ایتالیا در ایران، یازدهم تا پانزدهم آذرماه برگزار می‌شود.

هفته فیلم ایتالیا

به گزارش روابط عمومی هنروتجربه، هفته فیلم ایتالیا با عنوان «دریچه‌ای به‌ سوی سینمای ایتالیا» آذرماه ۹۹ به همت موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان و سفارت ایتالیا در ایران برگزار ‌می‌شود. در این رویداد پلتفرم هاشور اکران آنلاین فیلم‌ها را برعهده دارد.

لازم به یادآوری است که هفته فیلم ایتالیا اول اسفند ۹۸ کار خود را آغاز کرد و قرار بود نمایش‌ها و نشست‌های آن تا هفتم اسفند ادامه داشته باشد اما برنامه‌های این رویداد سینمایی از یکشنبه چهارم اسفند و پس از سه روز برپایی، به دلیل شیوع ویروس کرونا و با اطلاعیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تعطیلی تمامی برنامه‌های هنری و سینمایی در سالن‌های سراسر کشور متوقف و به زمان دیگری موکول شد.

حال با ادامه روند شیوع کرونا و تعطیلی برنامه‌های فرهنگی، موسسه هنروتجربه تصمیم گرفته است این هفته فیلم را از ۱۱ تا ۱۵ آذرماه ۹۹ مصادف با ۱ تا ۵ دسامبر ۲۰۲۰ به صورت آنلاین و رایگان از طریق پلتفرم هاشور برگزار کند.

این دومین همکاری رسمی موسسه هنروتجربه با هاشور است که اولین آن در چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی که ۱۷ تا ۲۶ آبان ماه برگزار شد، رقم خورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *